Jak według Ciebie powinna wyglądać sprzedaż? Przyjaźnie, pozytywnie, a może zaskakująco? Jakie elementy powinny zawierać się w dobrej prezentacji produktu, by klient chętnie po niego sięgnął? Odpowiedzi na te pytania chciałby znać każdy, kto zajmuje się na co dzień handlem.
Książka ta przedstawia cały proces sprzedażowy oraz sposoby na to, by Twój produkt stawał się w oczach klienta czymś naprawdę wyjątkowym. Techniki perswazyjne, przykładowe sytuacje oraz zagłębianie się w różnorodne rynki, ( samochodowy, galanteryjny, szkoleniowy itd) pozwalają na szersze spojrzenie na produkt, który sprzedajesz. Osobiście podoba mi się fakt, zwracania uwagi przez autora na wszystkie przedziały wiekowe. Nie ogranicza się tylko do młodych osób zajmujących się marketingiem 24 godziny na dobę. Przedstawia również wieloletnich sprzedawców i pokazuje ich konkretne metody rozmowy z potencjalnymi klientami. Relacje, techniki sprzedaży, tematy na jakie warto zwracać uwagę, grupy docelowe oraz sposoby na różnych klientów w zależności od typu charakteru. To wszystko zawiera w sobie publikacja, zaś podział na konkretne zagadnienia pozwala na dosyć sprawne poruszanie się po książce. Na samym końcu znajduje się miejsce na notatki ( których osobiście nie jestem zwolennikiem), ale być może przydadzą się komuś, kto lubi zamieszczać komentarze tudzież swoje myśli, które mogą mu umknąć.
Jeśli chcieć opisać książkę w jednym zdaniu, można powiedzieć profesionalna. Dzięki wiedzy jaką przekazuje autor, możemy poznać wszystkie etapy sprzedaży z naciskiem na sytuacje związane z emocjami, jakie temu towarzyszą. Sam podczas lektury byłem zaskoczony, że niejednokrotnie wystarczy odwołać się do danego tematu czy techniki, by zwiększyć swoją sprzedaż oraz zatrzymać przy sobie klienta. Czy polecam tą książkę? Zdecydowanie tak. Wiedza jaka jest w niej zawarta nie kosztuje wiele, zaś całość jak zwykle jest estetycznie opakowana. Podoba mi się już tradycyjnie :), że w środku mamy zakładkę, która jest przymocowana do książki i pozwala nam na wygodniejszą lekturę. Dzięki temu mamy ułatwione czytanie i możliwość korzystania z przyjemnej publikacji. Wiedza z praktyki, czyli wszystkie umiejętności, które są przydatne w kontaktach biznesowych i nie tylko. Właśnie to znalazłem w tej książce i zaliczam do udanych pozycji na półce 🙂
Pozdrawiam mega pozytywnie
Paweł Zieliński
(Zdjęcie)