Jak stworzyć miejsce do pracy?

Jak stworzyć sobie miejsce do pracy?  
Po pierwsze warto sprawdzić co możemy dostać na starcie. Czy jest to biurko, cały pokój czy może tylko malutki stolik w rogu pokoju. Czasami warunki nie pozwalają na stawianie wielkiego biurka na środku pokoju, więc musimy się posiłkować czymś innym. Zachęcam Cię jednak do tego, by w miarę możliwości wygospodarować jak najwięcej tego miejsca. Dzięki temu będziesz mógł działać o wiele swobodniej i produktywniej.
Druga sprawa to narzędzia jakie będziemy wykorzystywali do pracy. Czy będzie to kartka papieru, notatnik i tablica korkowa, czy komputer, tablet i nowoczesny smartfon? Oczywiście możesz połączyć te wszystkie rzeczy, ale pamiętaj żeby nie nie przesadzić. Jeżeli przygotujesz sobie wszystkie narzędzia pamiętaj, by umieścić je w odpowiednim miejscu. Tablica w zasięgu wzroku, notatnik zawsze pod ręką itd. Nie ma nic bardziej irytującego, niż szukanie swoich rzeczy po całym domu w sytuacji, gdy tego najbardziej potrzebujesz. 
Poniżej znajdziesz podstawowe rzeczy, które mogą Ci pomóc 
w czasie Twojej pracy:
– przezroczyste koszulki na dokumenty
– karteczki samoprzylepne
– plastikowe pudełka (różnych rozmiarów)
– mały notatnik
– kalendarz
– białe kartki A4 i A3
– kolorowe pisaki i flamastry
– tablica korkowa
– tablica do pisania flamastrami
Trzecia sprawa to regularne sprzątanie. Jeżeli pokój w którym pracujesz będzie posprzątany, regularnie odkurzany a narzędzia do pracy zawsze na swoim miejscu Twoja efektywność będzie na bardzo wysokim poziomie. Pamiętaj, że słowo regularność to podstawa sukcesu w tej sytuacji. Im mniej do sprzątania za każdym razem, tym więcej czasu masz na działanie i realizowanie swoich celów. 
Miejsce do działania możesz stworzyć wszędzie, grunt żebyś miał pod ręką wszystko czego Ci potrzeba i by tam gdzie działasz był porządek. Im większy tym efektywniej będziesz pracował. 
Pozdrawiam Paweł Zieliński 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *